CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

interview punya pasal~``

i've been tagged from mc na!!!!~~~``hahaha.actually,dah lama perasan cuma x berkesempatan utk mengadap suma tuh lagi.right now being bz with preparation for interview.pelantikan ke jawatan tetap pegawai pendidikan pengajian tinggi gred 41.hahaha,sounds cm poyo jerk..hehehe.apapun.i'm doing the best tomorrow.and na,after settle suma mender yg spttnya setel akanku pulunkan diri menjawab soklan2 tersebut dan mentagged dngan bahagianya org len..hehehhe.wish me luck for the interview :)

okey..the truth is aku amat cuak utk interview neh.kna study mengalahkan nk amik exam.by right,aku rsa otak aku cm jem giler.sbbnyer mata aku dh berpinar2 dengan bermacam2 kaler.ni suma kna matchingkan warna benang ngan warna tudung.arghhhhhhhhh...otak aku xley berenti fkir nk siapkan sulaman kt tudung neh.aduhhh..should forget 'bout it for a while.at least start now till end of my interview.

baru check kat lama web spp,turn list dah kuar and utk sesi 1, kul 8pg,aku org yg last kna interview.hopefully that a good sign for me =p.cuaknyer +_+.

2 comments:

nurul aziyana said...

gud luck farah..jawab bebaik yerk..cool..kalu xtau cakap xtau..nnt die kater kiter memandai

farah mohamed said...

masehh..so far oklah.interviewer tu gelak2 jer siap ckp farah suka buat spekulasi since suka baca harian metro...ahahhahaha