CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 24, 2009

kiri kanan org nk kwin~

sbnrnya baru sudah meyulam kt tudung pastu malas nk sambung,ngadap laptop kejap.oppss,klu en kuzir tau aku nyulam malam neh mau kna marah...hahahaa.shhh..rahsia.(ampon yang ^_^).sajer curi msa tulis blog before lelapkan diri.tengah bersemangat nak menulis neh padahal dah semangt msg en kuzir ckp nak tido..hehehe.by the way, baru je menjelajah blog2 lain.tetiba tersesat masuk ke blog '14 Mac 2009'.actually sajer je jenguk blog mc na then tetiba je tertarik dgn list blog yg ader dlam blog mc na, tajuknya 'aku untung ada blog....'.x tunggu lama trus aku bukak.rupa2nya tanya pendapat ttg kasut tuk bersanding nanti.wahhh..semua dalam mood nk kwin neh.siap ader lagu kwin lagi...hehehe.neway,kepada semua bakal pengantin ~ 'semoga berbahagia hingga ke akhir hayat'.
mmm...aku lak bila yer?insyaallah,dah smpai seru nanti adalah.keje pun blum lagi.comin soon ^_^..hehehe.

oklah,time to sleep now.nite everybody!!!

2 comments:

Aishah Rahim said...

ah!! malunya bile disebut kat sini... hehehehehe.. anyway, thanks sebab singgah blog saya ye....

so, bile awak pulak?? nanti jangan lupa buat wedding blog jugak.. mesti gembira nanti.. :)

farah mohamed said...

ahakss...no hallah.insyaallah..ader jodoh nanti.for sure buat..perkahwinan suatu yg special terjadi dalam hidup kita kan?