CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 25, 2009

~my close friend's engagement~

25 january 2009
my close friend's engagement

to gee
may happiness will always with u

sedikit catatan di hari pertunangan kawanku:GEE
kitaorg diminta dtg kul 11pg.nk dijadikan citer, raja lak xder bas.so,tunggu punya tunggu sampai lbh kul 11..nk wat cmner,bas yg lambat.tambah lgi dgn jem kt jerteh.aku pun pelik gak,asl cuti,jerteh msti jem nak2 klu cuti perayaan.konfius sat aku.ktaorg smpai kt umah gee dkt kul 11.30pg.cm keta x pnuh.aku ngan raja ingt majlisnya dah hbis.seb baik,lom start pun lgi.

actually,aku pun suprises gak nak tau saper bakal tunang gee neh.minah tuh betullah slalu jer nk wat suprises kt aku.tp aku cm beselah,cm dh bley agak.so di hari pertunangan neh..hah..betullah org yg aku teka tuh.nak tau saper?jeng..jeng..jeng...tunggu jerlah bila dia dah kwin nanti.supriselah skit..hahahaha.

oohh..ader sikit ucapan utk mr x neh.
sila jaga kawan sya bek2 yek... :)

arineh gak amik kesempatan g umah raja.wahh...sangat byk kebun buah2an.nantilah musim buah2an nanti,nk g serbu umah raja.raja,take note k ^_^.

p/s:cuba teka yg mana satu aku?

0 comments: