CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 13, 2009

my shoes and sandals collection


++koleksi sandal dan kasut 2008++

well,semua neh yg aku kumpul tahun 2008.aku mmg addicted ngan sandal neh,nak2 klu yg tinggi.so kranya hampir semua sandal aku akan aku pastikan 2 inci dan ke atas ^_^.hohoho...ader ksah di sebalik tumit tinggi neh.tau naper?sbbnya semua selpar or sandal aku yg xder tumit,even tumit 1/2-1 inci,biler aku pakai msti tersadung...huhu~`.xtau npe ley jdik cenggitu +_+.

actually ader lagi tp telah dirembat dgn jayanya oleh adik aku.mentang2lah saiz kaki sama.saja jerk...tp x kisahlah.antara semua tuh,yg paling mahal kasut bertutup pelco.aku guna msa aku LM dlu dan jugak tme konvo.nanti nk interview pun akan guna kasut pelco neh.aisehh rugi woo,papa dah offer nk sponsor beli kasut utk interview.dan2 jerk aku ckp dah ader...aisehhh rugiler.xper..nti nak posting nk mntak balik sbb nk beli kasut kaler hitam...hehehe.wait 'till that time k papa =p.

the truth is hampir separuh aku lom guna.ntah..nak pkai g mna yek klu duk umah?hehehe.ader gak bgtau en kuzir,aku giler sandal.dia ckp klu ngan dia nti, beli sandal biler sandal yg ader dah rosak.klu beli gak dia nk patahkan tumit sandal yg lama.hahahahah...lawak glerlah en kuzir.tp cm comey jerk..ekekeke.ader dia nk try pkai akunyer sandal.dia nk tau apa yg best sgt ader sandal neh smpai aku giler kumpul sandal.hahahaha...no komen bab tuh en kuzir =p.sebagaimana saya ley jatuh syg kt awak,saya pun xtau sbb sya giler sandal neh ^_^.

note:en kuzir sgt tidak suka soping...good or bad sign?huhu~~```

0 comments: