CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 11, 2009

mr chipsmore +_+

Fuhh..lama giler x mengupdate blog.really miss to write something in here.arini baru berkesempatan bukak laptop,bukak internet,buka ym..aduhh rindunya pada kehidupan lalu.rindu laptop...dan life is full of suprises right?bila aku bukak jer email,byk msg offline yg aku terima dan salah satu daripadanya, yang paling aku tidak duga daripada lelaki yg pernah aku rndu dan aku tertunggu2, tercari2 kehilangannya.nape tetiba dia muncul?ahhh..dia masih seperti chipsmore, sekejap ader, sekejap xder dan hilangnya secara tiba2,lama..munculnya juga secara tiba2...

"assalamualaikum farah" sudah cukup membuatkan aku tidak senang duduk.nape aku xder dpan laptop time dia ym aku?dia yang aku tidak pernah mampu utk melupakannya..dia yang membuatkan aku sering tertanya2 tentang kehilangannya.
abg tau x abg mcm chipsmore?cuma hilang abg kali ni terlalu lama.abg tau x slama 'kehilangan' abg, byk perkara yg terjadi dalam hidup farah?masam, manis, pahit, tawar,semuanya.mmm..'rasa' tuh dh xder abg...farah blaja utk menerima kehilangan abg slama neh.i don't have any word to describe how i feel towards u but...u're still my beloved brother...org yg telah membuka mata farah tentang realiti hidup neh.

drop the subject 'bout him.aku ader bgtau kuzir pasal dia.dan2 jerk kuzir ckp nyesal ker dia terlewat muncul?hahaha..apalah en kuzir neh.lelaki tuh msa silam sayalah.skang neh syg saya utk awak =p.oohh lupa lak,neh betul ke nk advertise no phone awak?xpelah..sya tunaikan jerlahh permintaan awak ^_^.

nama:en kuzir
umur:dirahsiakan
no. tepon:013*******/012*******
hobi:melepak

apa lgi yek awak?hehehe.....oklah tuh adertisement neh ekk =p

0 comments: